FAQ

Hier kun je het antwoord vinden op alle mogelijke vragen. We hopen dat je kunt vinden wat je zoekt. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op.

Bij Bozer produceren wij alles in eigen huis zodat we altijd snelheid en een constante kwaliteit kunnen garanderen. Al onze producten worden samengesteld in Arnhem door een team specialisten met de nieuwste afdrukapparatuur.


De eindcontrole voeren wij zelf uit waardoor je verzekerd bent van een kwalitatief mooi product.
We zijn trots op de hoge kwaliteit die we leveren en het creatieproces dat we zo snel en eenvoudig mogelijk proberen te maken voor je. 

Ook wij begrijpen dat het van belang is dat uw foto’s niet bij iedereen onder de aandacht mag komen. Foto’s worden vanuit beveiligde servers bewerkt en enkel voor u geproduceerd.

Na levering worden de foto’s definitief verwijderd van onze server na 5 dagen. Geproduceerde afbeeldingen worden niet voor reclame doeleinden gebruikt, mits hier toestemming voor gegeven is.

Wij garanderen 100% tevredenheid op onze producten. Maar mocht je alsnog niet tevreden zijn.
Geen probleem, wij lossen het altijd op.

Beschadiging, zelf een foutje gemaakt of een andere probleem.
Wij maken je product KOSTELOOS opnieuw!

Was je niet thuis toen de koerier bij je langskwam? Dan vind je een kaartje in je brievenbus. De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken dan komen ze automatisch de volgende werkdag een tweede keer bij je langs. Stonden ze al twee keer voor een gesloten deur, dan kan je je zending ophalen op een DHL vestiging. Volg daarvoor de instructies op de DHL kaart.

Heeft u special wensen? Onze specialisten doen dit graag voor u. Neem hiervoor contact met ons op, dan kunnen wij u verder helpen. Dit kan per mail: info@bozer.nl of telefonisch 026 2020111

Schrijf je in voor de Bozer nieuwsbrief

10% welkomstkorting. Max 1 mail per maand.

We gaan veilig met je gegevens om. Ons Privacybeleid.